چرا طب چینی Osmotherapy بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به GFR 9 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا طب چینی Osmotherapy بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به GFR 9 استچرا طب چینی Osmotherapy بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به GFR 9 است

من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستم و GFR من 9 است، اما هنوز هم خروجی ادرار خوب است. من می خواهم بدانم در طب چینی برای من کار خواهد کرد؟ آیا بهتر است که دیالیز؟

در واقع، به عنوان مثال، طب چینی بهتر از دیالیز است، چرا که نه تنها می توان برای از بین بردن علائم، اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

چرا ما بیمار را تشویق به دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن آن از قسمت بدن از سم به سر می برد بخشی از عملکرد کلیه است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این باقیمانده را نمی توان از بدن خود را اخراج، سپس آنها را در بدن خود به سمت چپ، از جمله زباله micromolecule (کراتینین، اوره و اسید اوریک در خون)، زباله از مولکول های نیمه (مانند C و PTH-CYS) باقی مانده و مولکولهای (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به ملاقات زباله micromolecule، نمی تواند تمیز کردن پس از مولکول های نیمه و مولکولهای زباله. با زباله های زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و اثرات عفونت.

چرا طب چینی بهتر از دیالیز است؟

از آنجا که از گیاهان دارویی چینی به طور عمده در پرستاری محیط داخلی بدن متمرکز شده است، و می تواند بخش های آسیب دیده از کلیه به طور مستقیم برسد و می تواند مشکلات کلیه را از پایه به طور موثر حل کند. تنها زمانی که عملکرد کلیه از سال پایه بهبود یافته است، تمام علائم ناراحت کننده به حالت عادی بازگشت به تدریج. اگر شما علاقه مند در درمان از گیاهان چینی و درمان مرتبط هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک ما، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد امکان پذیر است.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: